Längesedan och problem


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6 (1/160s, F9, ISO 100) Större bild
Nu jäklar var det ett tag sedan något hände här. Det har hänt en del sedan sist, jag har träffat en massa vänner, fixat håret igen, firat pappa, varit på en usel bio, passat Charlie och gått på möten hos AF...bl.a. Tänk att jag kunde klämma in alla tre vänner som börjar på A under ett dygn och jag hann träffa Chrisse en snabb sväng och jag avslutade dygnet med Krille. Jag kände mig rätt så slut efteråt. Jag har dock inte bloggat för att jag har haft problem.
Jag kan inte redigera bilder, alla bilder blir svartvita i UFRaw och jag kan inte fixa det. Det ser ut som om det läggs på ett lager eftersom det är två olika kurvor, en som inte ska vara där. Jag har inte en aning om hur jag fixar det här och måste antagligen installera om skiten. Så ni får vänta på nytagna bilder här på bloggen ett tag. Bilden ovan är från förra året, tagen i mitt älskade Boänge, känner ni igen er?

Kommentarer
Postat av: Amanda

underbart fin bild :D

2010-02-11 @ 10:09:51
URL: http://amandahoffman.blogg.se/
Postat av: Katarina

Trist med krångel! Bilder är härlig :)



Sv: Jag vet inte hur jag kunde hålla mig. Ville helt enkelt öppna på rätt dag. Nu har jag det o det var finfina grejer :)

2010-02-11 @ 10:58:54
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: mimmi

Det var i alla fall en jätte vacker bild :) finns det inget annat program som gör att du kan lägga upp bilder här eller ?

ha en fin kväll

kram :)

2010-02-11 @ 16:44:46
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Amanda Larsson

kommer det upp någon nyare bild på den lite nyare susanne? :P mohaha. jag är ett geni. :)

2010-02-12 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback