Sting like a bee


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/200s, F5.6, ISO 100)
Jag fick välja en bild att bjuda på som inte krävde så mycket redigering. Krille har ju ställt in sin mus för att kunna spela bra med den, dvs den rör sig alldeles för snabbt och det går inte alls att redigera med den, speciellt inte detaljer. Därför valde jag den här bilden som var helt klar redan i kameran.

Igår var jag hem en sväng och åt tårta och grattade moder min som fyllde år och på kvällen var jag ut med powerpinglorna Angelica och Karro. Gott och roligt var det! Imorgon ska jag jobba och på tisdag kanske jag ska köpa tält, zebrarandigt!!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hoppas ni hade det trevligt :)

Din bild var kanon bra ... den gillar jag verkligen :)

kram

2010-06-21 @ 20:59:02
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: mimmi

Jag vill önska dig en riktig trevlig midsommar :)

kram

2010-06-25 @ 13:29:01
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback