Ett argt och långt inlägg

Nu har jag återigen blivit påmind om hur orättvist och hemskt det är när människor grupperas och blir diskriminerade enbart pga deras bakgrund. Låt det inte bli ett måste här i Sverige! Jag ser verkligen hur det i framtiden är vanligt och ett måste att trycka ner invandrare endast pga att de inte har fyra förfäder som är födda i Sverige eller liknande. Precis som när det var ett måste att vara elak mot alla svarta i USA om man var vit, bara för att!

Jag stör mig något så fruktansvärt på alla facebookgrupper som fler och fler går med i, såsom "Vi måste stoppa arabisk musik från att spelas på gatorna" och "Vi vill ha Sverige tillbaka och vi vill kunna vifta med våran sketna flagga på gatorna och enbart lyssna på svensk musik samtidigt som vi viftar med våra andra röda flaggor med ett svart, inte alls rasistiskt, hakkors på och sjunga nationalsången i ansiktet på alla som möjligen kan se ut som en terrorist."

Vad är folk så jävla rädda för? Skolavslutningar hålls inte i kyrkan längre och då är det självklart en muslim som har fått skolledningen att besluta det. Det var inte alls bara som så att föräldrar och elever inte är lika kristna som förr och har blivit ateister och därav inte vill fira i en kyrka. Nä, det är självklart dessa djävulsmuslimer som kommer och tar kyrkan ifrån oss som ingen egentligen bryr sig om. En dag då kommer de ta över och då jävlar har vi inget att säga till om alls, ne då måste varenda kvinna låsas in och varenda jävla karl har skägg och är terrorist.

Samma sak är det gällande flaggor hit och dit och allt annat dravel folk gnäller över, det är samma löjliga rädsla där också och det är samma korkade argument. Det är helt okej att vara "stolt" svensk om man kan låta bli att enbart vara det i ansiktet på "invandrare" och om man kan låta bli att klanka ner på andra nationaliteter så fort man får chansen eller tror att man har det, tycker jag. Det är ett faktum att om du går helt tyst med dina vänner men helt plötsligt börjar skrika nationalsången när en mörkare människa än dig kommer och går förbi och du stirrar denna människa rakt in i ögonen när du skriker fram orden, ja då är det rasistiskt. Så jävla svårt är det inte att fatta kopplingen.

Jag har även lärt mig att alla som börjar sina meningar med försvaret "Jag är inte rasist eller något, men..." aldrig har något vettigt att säga och varenda kotte som börjar sina meningar så är rasist, nazist och allt annat som ingår i det diskriminerande facket.

Ne, jag har tröttnat på allt jävla svammel och allt smygdiskriminerande. Sedan när blev helt plötsligt halva Sveriges befolkning superkristna och vill ha sina kyrkor kvar och sedan när var det önskvärt att sjunga nationalsången? Hur många känner du som ens kan den jävla texten? Så jävla löjligt! Jag skulle kunna skriva om det här tills fingarna ramlar av, men det är mest bara ilskan som pratar nu och det är kanske inte värt att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback