Nattliga besök


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/320s. F5.6, ISO 100)
Jag brukar lägga mig ganska sent när jag är hemma och inte har bokat något tidigt dagen efter och varenda kväll/natt så händer samma sak. Jag tittar ut genom fönstret och blir rädd när jag ser något röra sig och det är samma varelser som rör på sig varenda gång, antingen gänget med råddjur eller haren. Jag förstår inte hur jag kan bli rädd varenda natt, men det blir jag, till en början innan jag står där och är fascinerad av hur vackra dessa djur är. Haren är nästan lika vacker som rådjursbocken är.
Är det någon som har ett svar på varför jag blir lika rädd varenda gång? Skriv då gärna det.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

cool bild

2010-03-16 @ 06:46:48
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback