Broder


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/125s, F4, ISO 100)
Jag har länge tänkt att jag måste börja fota människor och på att jag måste öva, så idag gjorde jag det, broder fick vara försökskanin. Jag testade mest vilken skillnad det gör med blixt i dagsljus och så testade jag skillnaden med vart ljuset kommer ifrån för håll.
Jag har bestämt mig för att köpa en reflexskärm och mycket snart ska jag köpa ett nytt kamerahus, funderar på en D90 eller om jag ska spara ännu längre och köpa ett dyrare hus ändå. Vi får se.
Först på schemat står en fotografering av Angelica på söndag. Då jäklar ska det övas!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emil Nilsson

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att du känner så=)

Mvh Emil

2010-05-12 @ 22:56:14
URL: http://fotografemilnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback