Färgproblem och stughäng


Nikon D90+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/640s, F5.6, ISO 100)

Jag tillbringade helgen i Rättvik med Angelica och hennes föräldrar och jag fotade mängder med bilder jag vill visa er, men jag får som vanligt inte till färgerna. Jag vet inte vad det är för ångest jag har fått och vad den kommer ifrån. Inga bilder blir bra färgmässigt och jag blir inte nöjd.
Men men, ni får nöja er med bilden ovan som jag redigerade efter fotorundan i kolonin istället, jag får återkomma med bilder från Rättvik.
Jag hade iallafall skitkul och jag handlade ihjäl mig på marknaden. Vi sov i deras stuga och spelade "Sant eller falskt" och "Pizzaspelet", vi tittade på en skräckis och blev livrädd för katten som rev altanen mitt i natten och vi åt mängder med godis. Precis så som det ska vara när man sover i stuga! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jätte fin bild, gillar skärpan på blomman:)

2010-10-04 @ 07:49:56
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: mimmi

Dessa färgar på denna bild kan du ju absolut inte klaga på .. det var en kanon snygg bild bra skärpedjup .. jag gillar verkligen denna bild

2010-10-04 @ 22:44:10
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback