Kommande evenemang

Det börjar bli rätt årstid för mig igen. Värken i leder försvinner, konserter och festivaler kommer igång, fotolusten kommer tillbaka, alla mina miljarder sommarskor åker fram igen och allt är mycket lättare!
Här är mina planer framöver när det kommer till musiken:

Danko Jones 13/4


Hardcore Superstar, Crashdiet och 69 Eyes(bilden) 18/4


Roger Waters 4/5


Sweden Rock med bl.a Whitesnake 10/6


Flogging Molly 21/6


Foo Fighters 22/6


P&L med bl.a Bob Dylan 28/6-2/7 (Kanske)


The Big Four med bl.a. Metallica 3/7 ÄNTLIGEN!!!


Getaway med bl.a. Sonata Arctica 7/7-9/7

Det är vad som är planerat än sålänge. Det kommer bli mycket rockande framöver! Notera att jag sedan har sett allt man behöver se när det gäller rock efter denna sommar. Nöjd Sussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback