Comeback


Nikon D90+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/1000s, F4, ISO 100)

Jag har inte läst andras bloggar på ett tag, men tog mig tid till att göra det idag och jag märkte att alla sammanfattade året som har varit i de senaste inläggerna. Jag tänkte inte göra det faktiskt. Mest för att jag är så yr i skallen så jag kommer knappt ihåg vilket år det är, desto mindre vad som har hänt det senaste året. Något jag vet är att trots den nya kameran så har jag knappt fotat något. En stor besvikelse. Jag ska hitta tillbaka dock! Det är inte fotandet jag har problem med, det är redigerandet, så jag ska lösa det. På ett eller annat vis!

Well well. Angående bilden ovan. Den är tagen 16/11, innan all snö kom för att stanna på riktigt och jag älskar hur ångan från den smältande snön lyser upp i guloranget. Det var så vackert när snön blåste ner lösflygande från trädgrenarna och gnistrade fint runt ångan! Jösses så poetisk jag blev! Gott nytt år på er!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Gott nytt år på dig med! Hoppas det är bra med dig.

Jättefin bild som alltid, känns som att man står där själv och kollar på det fina ljuset och all snön!

2011-01-06 @ 14:56:52
URL: http://cadii.wordpress.com/
Postat av: Madde

Va kul att du kommit tillbaka, saknat dina vackra bilder:)

2011-01-07 @ 11:29:15
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: Krille

Instämmer med föregående kommentar!

2011-01-07 @ 14:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback