Framför istället för bakom

I fredags stod jag framför kameran istället för bakom. Det är inte ofta det händer inte. Därför tänkte jag visa de fyra bilderna jag köpte.



Amanda lurade med mig på detta, att vara modell för en dag och det slutade i dyra summor. Fotograferingen var gratis men bilderna kostade....ooo så dem kostade! Innan jag hann reagera så hade jag blivit fotad och fastnat på bild och jag lär då erkänna att jag blev imponerad på hur snabbt det gick och vilka bra resultat det blev. Tänk att även jag kunde fastna!

Kommentarer
Postat av: pelle

Tjaba! Det var inte igår du! Tänkte bara säga tja!



Så... tja!

2011-07-12 @ 02:59:04
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Lotta Q

Fina bilder på dig Sussi!

Kram

2012-02-28 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback