Uppdatering!!!

Nikon D90+Sigma 70-300mm F4-5.6 (1/100s, F4.5, ISO 100)
 
Nu var det verkligen längesedan jag uppdaterade här. Det började med att allt kraschade och gick rakt åt helvete och lusten att uppdatera en blogg fanns knappast. Sedan började det gå uppåt igen och jag började nå ytan, men då började jag även skolan och helt plötsligt så fanns inte tiden till någon blogg. Förstå att jag har börjat ett fyraårigt program på högskolan!!
 
Nu kände jag dock att det behövdes något annat att titta på om man kikar in hit. Någon gång under det här uppehållet så besökte jag min vän Christine och hennes karl och blev bjuden på kräftskiva. När solen började gå ner och dimman kröp på så kliade det i mina fingrar! Tänk bara om det hade kunnat gå en zombie på åkern också, det hade varit något det!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen, det var efterlängtat

2012-09-21 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback