Är det vårkänslor i luften tro?

Satt ute i solen och läste Gardell när jag hörde prassel i busken brevid mig. Undrar om det är musen mamma har sett, tänkte jag. Jag tittade lite närmare och hittade en gigantisk padda som gick lite sakta. När jag tittade lite närmare ändå så såg att den inte var så gigantisk. Det var två paddor som parade sig. Vårkänslor tro?
 Vet inte om det är våren som fick mig att städa som en tok idag också. Jag har dammsugit hela nedervåningen, plockat undan och fram skor åt hela familjen, plockat och ordnat med alla pärlor, städat mitt rum och tänker nu byta i sängen. Det var något mer jag har gjort också...men men. Undrar om det är våren... Nu blir det kvällsmat och så ska jag skriva på lönepapper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback