Ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Det har berott på migrän och på att jag har varit hos Krille innan han åkte till Kina.
Ja jag fick iaf träffa Amanda i en halvtimme eller sådär i torsdags. Jag cyklade ner till stan för att möta henne för en fika. Mammas cykel fungerade perfekt och min rygg gillade den. På min gamla, ganska så lilla, sportcykel sitter man ganska böjd. Det var inte bra för mitt blodtryck att cykla tror jag, för jag fick migrän så fort jag klev av cykeln på stan. Så när Amanda kom så började jag bli konstig och kunde inte fokusera på vad hon sa. Det slutade med att jag var borta i halva sidan av kroppen och hittade inte ord, ingenting. Så jag beställde en varm choklad som jag drack tre klunkar av och sen så åkte jag hem. Vi får ta det någon annan dag snart istället.
På fredagen så började det bli bättre igen så då åkte jag till Krille mot kvällen. Vi har väl typ umgåtts och inte gjort något speciellt.
image160Krille hade skickat mig en glass, via sms, som vi var och hämtade ut på
Pressbyrån i lördags. Han fick en lakritspuck, jag en gratis glass och så köpte han Ben & Jerry's wich. Skit cool glass, en kaka med glass i.
   Vi har lagt klart pusslet vi började på veckan före. Blev klara runt fyra på natten till tisdagen, samma dag som dom åkte till Kina. Stackars Krille  sov inte mycket på planet heller så han var helt slut nu efter en dag i Kina. 14.07 sa jag hej då till dom på tågstationen i Gävle och 14.15 saknade jag honom redan. Tur att man kan kommunicera lite grann iaf.
   I saknaden av Krille så kollade jag på film igår. Min bästa väns bröllop och världens bästa film Den gröna milen. Jag älskar den filmen och jag börjar alltid gråta i slutet. Jag vill bara krama honom. Han är ju så godhjärtad.
   Nu ska jag fixa min nya garderob. Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback