Fy fan va jag är bra!

Ja nog blev det Valbo allt. Jag, broder och moder åkte iväg 10.30 och kom hem runt 14.00. Vi har mest sprungit fram och tillbaka då vi glömt saker och ting och yrat en hel del. Jag hade kuponger till Stadium i min väska och jag var inne på Gina tricot när mamma och Micke skulle handla på just Stadium. Dvs, jag fick springa hela vägen dit för att lämna dom och sen gå tillbaka för att köpa jeans. Så går det när man har bråttom och är klantig.
Jag har köpt massor iaf, för en väldigt billig peng. Ett par jeans och ett par finbyxor, hårband, blommig skjorta, spetslinne att sova i, ett vanligt linne och ett sportlinne, en tröja och dvdfodral. Allt för lite mer än 500 kronor. Fan va jag är bra på att handla!
Brorsan köpte jeans och en skjorta(!), hör och häpna!! Micke tog ett eget beslut om att köpa en rutig skjorta! Helt otroligt!
Vi träffade på min käre moster på bussen dit också. SOm tur var så såg hon inte oss och sen så gick vi åt olika håll när vi klev av bussen. Lite tur får vi ha ibland också.
Jag är nog bäst i världen på att handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback