Jobb och Göteborg

Malin från jobbet ringde nyss och frågade om jag ville jobba något under veckorna 37,38 och 39. Jag hade tänkt ringa om det, men jag slapp. Så det blir lite mer jobb då, det trodde jag inte i fredags. Då tänkte jag gå arbetslös istället. Jag tänker bita ihop och sälja toast på löpande band då. Pengarna kommer nog behövas.
   Nästa vecka bär det av till Göteborg. Det är Ericssondagar det gäller och Liseberg. Vilket påminde mig om att leta efter åksjuketabletter. Jag vill ju åka karuseller såklart! Och käka sockervadd! Göteborg i typ....tre dagar..mer två med älskling, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe slapp? vet inte om det lät så bra

2008-08-25 @ 19:31:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sandra

sv; haha, exakt :P

men nu är det ju inte billigt längre :P bara ca 5 biljetter man kan få så billiga, sen blir det 150-400, sen kan det kosta 2000 de sista biljetterna :P

2008-08-25 @ 20:01:26
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback