Ljusa helgdagar

Det har fått blivit ett litet uppehåll med bloggandet. När det har funnits tid så har det inte funnits ork. Det sliter på krafterna att vara trevlig och social så länge.
Jag blev inte hemma ensam på julafton. Först så åkte hela familjen till min mormor med tillhörande släkt och firade innan mamma började jobba. Pappa fick åka och jobba precis när han skulle börja äta. Efter det så kom Krille och hämtade mig och så firade jag med hans faders sida av släkten. På kvällen åkte vi hem till Krille och öppnade julklappar.
Igår var vi hemma och tog det lugnt, spelade spel och tittade på film. Jag hade min Karate Kid tisha på mig.
Idag åt vi kalkonmiddag hos Krilles farmor. Jätte gott var det. När jag kom hem så pratade jag lite med moder och broder och sen somnade jag. Vaknade nyss och det första jag tänkte på var bloggen.
Jag tänkte att jag skulle bjuda på en bild.


Kommentarer
Postat av: Chrisse

It's nice to have you back girl..



Tack för dom orden!

2008-12-27 @ 04:51:42
URL: http://stinolinen.blogg.se/
Postat av: pelle

Vad jobbigt att jobba på julen. Får man fråga vad de gör för något?



Fin bild. Precis som vanligt ;D

2008-12-27 @ 15:47:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback