En och en halv timme

             


Jag och mamma var på stan idag och gjorde lite nytta. Hämtade ut ett paket åt mig med snygga t-shirtar i som jag kommer använda mycket. Vi köpte en flytande landdel åt paddorna som dom ska sola på. Vi behövde något med lite större yta nu när dom har blivit så stora. Vi kollade efter en byrå åt farfar. Jag handlade en del....ops. Jag får sluta med det nu. Jag köpte den mest underbara sidenros i rosa som går att hitta. Så nej, det är inte en äkta ros på bilderna, det är min brosh.



I sökandet efter en byrå hittade jag massor med spännande saker för billiga fjuttsummor. En liten söt ram med en vackert motiv för 5 kr. Det går inte att begära mer än så.
När vi ändå var till posten för att hämta ut mitt paket så passade jag på att köpa kuvert till bikinin som någon lycklig ska få vinna på söndag och som jag ska skicka smycken i till snälla köpare.
Det var en och en halv timme ur mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback