En veckas semester

Men nu är den över. Jag har flytt till mitt rum och väntar ut moders och broders energikickar. Jag blir alldeles slut av att bara lyssna på dom. Med semester menar jag den underbara vecka jag har umgåtts med Krille. Det känns jätte tråkigt att komma hem och inte ha nån att retas med eller bli retad av. Det är dock värre att inte ha nån att pussas och gosas med. Jag har ju blivit bortskämd med att kunna det nu ju. :P
Jag ska försöka komma håg allt roligt som har hänt den senaste veckan, men det kan bli svårt när allt är roligt med SpillKrill/Krillpill/Mongot.
Kladdkaka gjordes och togs med till Gävle. En till Krille och en till Angelica. I utbyte mot kladdkakan så fick jag en väska av Angelica som jag älskar!! Dåligt byte för din del. ;P Jag tackar och bockar för den och jag kan berätta att jag har använt den väl.
På måndagen så gjorde vi ju då våran "skolresa" till tekniska. Det blev lite mer skolresa över trippen när vi delade buss med en (eller om det var fem) skolklass från centrum till tekniska och sedan gick hand i hand i deras led mot ingången. Det blev en klassisk skolresa då vi hann gå igenom alltihop långt innan planerat och tillslut satt och väntade på att få åka därifrån. Jag fick äta baguette med potatissallad och köttbullar i. :D Tackar Krilles fader för det! Vi gick igenom Kistagallerian innan vi åkte hem också. Jag köpte nagellack, diadem och vantar och Krille köpte kallingar och te. På vägen hem så fick Krille äntligen äta på Burger king så att han kunde sova skönt resten av färden.
Vi tog en sväng till Boänge på onsdagen för att sitta hundvakt. Pompe uppskattade att få sällskap tror jag. Krille fick se lite mer av Boänge och så. Jag menar... vem kan motstå det?
Torsdagen innebar alla hjärtans dag och det firades som aldrig förr. Krille kom med frukost på sängen med tillhörande ros såklart. För att hylla dagen så gjorde vi en smörgåstårta, tillsammans såklart. Vi planerade ett hjärta av något slag som dekoration, men vi löste inte alla problem som uppstod så det fick "bara" bli en tårta som hyllning istället. Jätte god och fin var den. Innan vi la oss så överraskade Krille mig med en bricka med fransk chokladtårta, chokladhjärtan, rosor och ett levande ljus på. Under dagen kollade vi på gulligullfilmer också. Allt jag har att säga är: Aaaaaw! Bästa alla hjärtans dag någonsin! Du får svårt att slå den nästa år, Krille! ;)
Vi har lagt oss sent varje natt, sovit länge varje dag och kollat på MYCKET film och ätit en hel del gotta. Jag har varit mer på Ica och Hemköp än vad jag har varit hemma, tror jag. :P

Det var den veckan det. Mycket skrivet, men inte alls mycket av vad som har hänt. Måste hålla mig sysselsatt så jag inte tänker lika mycket på Krille. Funkar dock inte så bra har jag märkt. Miss you like crazy! Orkar inte skriva mer, börjar bli rastlös, så jag går och tar mig nått att äta. Bye bye, sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback