Shake shake shake

shake your booty! En fin association till min chokladmilkshake jag nyss drack. Underbart god var den! Stark oboy och ischokladglass i ett STORT glas. Bättre kunde det bara ha blivit om vi hade haft chokladsås. Men det var underbart gott iaf. Det är konstigt att man inte gör sånt oftare när det är så lätt. Lättare än att åka till donken och köpa en shake, om man har allt hemma dvs. Nu är det härligt kallt i magen också. Ska göra en likadan imorgon innan jag drar iväg till Gävle igen. Det blir ju Sthlm på fredag och kanske fest på lördag. Funderar på om jag ska ta en runda på stan i Gävle med mamma och hennes arbetskollega på lördag också. Men dom ska vara så jäkla tidiga jämt. Och tidiga dagar i Gävle har inte varit så lyckade hittills. :P Funderar på att slicka ur glaset så gott det går...men det kommer bli kladdigt.

Kommentarer
Postat av: angelica

Do it, säger jag bara, do it!!

2008-02-28 @ 18:01:58
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se
Postat av: angelica

Sussi, gör en fin blogg till mig meed!!

2008-03-03 @ 20:27:40
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback