Rockveckan startar

Det kan hända att jag inte hinner skriva blogg imorgon...eller att jag inte orkar... Imorgon kväll bär det av till Gävle och till min älskling. På onsdag smäller det och min rock/metalvecka sparkas igång på riktigt. Har inte gjort så mycket annat än lyssnat på rock/metal senaste veckorna, men på onsdag ser jag Maiden och Avenged Sevenfold.
   Jag ser det nästan som uppvärmning inför helgen som bjuder på festival och Mustasch. Jag har längtat efter Ralf och deras musik bra länge nu. Det är såklart fler band jag ska se då också, men jag har längtat efter Mustasch.
   Undrar om jag kommer ha extra energi eller ingen alls till att jobba nästa vecka.. Hoppas på mycket energi så att jag står ut med min kassa chef. Kanske skriver imorgon och visar bild på vad jag fick idag eller så uppdaterar jag kanske om Maiden på torsdag. Tror inte jag har tid eller ork på onsdag. Bye bye suckers! ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

god morgon!

haha visst är det hemskt med huvudräkning ;P

2008-07-15 @ 09:16:30
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: ella

maiden vill jag ochså se!!!

kul:)ha d så bra idag

2008-07-15 @ 09:27:40
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: åh tack för din söta kommentar :)

jamen om jag ska vara ärlig så var jag precis som din kompis, jag kunde sitta nära en handikappad och göra grimarser och liknande. Idag ångrar jag det verkligen, för jag har fått lite mer vett i skallen och insett att vi alla är människor och vi ska ha lika mycket respekt.

2008-07-15 @ 15:42:57
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback