Shoppingförbud och munkar

Imorgon ska jag följa med mamma till stan så hon kan shoppa byxor, bl.a. Jag ska snällt titta upp i taket och ignorera alla reor. Hur mycket vågar du satsa på att jag kommer komma hem med något nytt? Min nya regel är ganska inpräntad i skallen min än så länge. Har fullt sjå att använda alla kläder jag har och för tillfället behöver jag inget som jag inte redan har. Har tackat nej till flera klädesplagg moder tänkt köpa åt mig. Vågar iaf inte ta med plånboken imorgon. Vi ska hämta ut biljetter också, inte bara shoppa.
   På fredag bär det av till Rättvik där vi ska se på Shaolinmunkar. Jag och mamma har varit fascinerade av dessa munkar länge. Har för mig att vi spelade in uppvisningar som gick på eurosport förut. Den kanalen har inte jag sett skymten av på flera år. Äntligen ska jag få se lite action live och inte bara på tv. Hoppas verkligen att något riktigt häftigt visas upp. Har sett så många klipp på munkar som trycker spjut mot halsen utan att få ett enda märke och munkar som får smällar mellan benen som vanliga män skulle svimma av, men som dem klarar av galant. Hoppas lite på något liknande.

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: haha jag också ;D

2008-07-02 @ 11:54:17
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: anna

usch shoppingförbud är tråkigt, men det borde nog jag också ha hehe.

2008-07-02 @ 14:13:32
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

svar: jo men det är ju så. man vänjer sig och så blir det snyggt efter ett tag :)

2008-07-02 @ 15:16:15
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback