Mycket sen sist.

Det har hänt mycket sedan jag uppdaterade sist. Förutom den fantastiska showen med shaolinmunkarna så har jag umgåtts med min älskade favorit och gjort kommerinteensihågnärsenast-saker. Vi har ätit på Churchstreet, badat, kollat på Wall-e (som jag berättar mer om sen), bokat och hämtat biljetter och myst en hel del.
   Maten var självklart asgod och asmättande på Churchan och vi fick för första gången se servitriserna dansa på bardisken. Konstigt att vi missat det tidigare. Badanden gjordes enbart för att vi lovat varandra att bada någon gång under helgen oavsett väder. Det var svinkallt och jag frös nästan arslet av mig. Men vi gjorde det iaf! Biljetterna är till Rockweekend nästa helg. Jag ska få se Mustasch!!! Även Alice Cooper och många fler, men det är inte lika kul. Jag ska dessutom få dela tält med min sötnöt och umgås med honom nästan hela veckan.
   Innan jag blev hemskjutsad stannade vi (jag, Krille och Krilles fader) i Valbo. Det är en sådan där kommerinteensihågnärsenast-sak. Minns inte när jag var dit sist. Väl hemkommen fick jag veta att vi skulle till min faster och hämta halsband som jag skulle få. Tror det var något år sen jag var till henne. Hon hade tydligen hoppat ner en våning i huset.
  Jag fick höra att jag knäpper jätte fina kort och att hon vill ha några av korten uppförstorade och ha dem som tavla. Det var mest alla blombilder som imponerade på henne. Förhoppningsvis kommer hennes semesterbilder bli roligare att se på från och med nu. Hon knäpper bara på blommor, från tråkiga vinklar.
Knäppakortrundan har jag redan nämnt och jag hoppas det kommer ske fler gånger.

OJ, vilket långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback