Fem klänningar

Jag skulle behöva någon som är kunnig på att sy. Har testat fem klänningar som bara har hängt i garderoben. Två stycken långklänningar som inte sitter som dem ska. En skulle kunna kortas av och kanske bli bra. En skulle behöva sys in eller kastas... Studentklänningen gillar jag inte längre...vet inte riktigt varför. Klänningen som jag försökte sy om förut ligger fortfarande och väntar på att jag ska orka. Sist men inte minst så har jag en starkt rosa klänning som axelbanden behöver kortas av på. Våran symaskin fungerar inte och mitt tålamod orkar inte göra något åt dessa problem. Snälla hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Mumari

sv: Jag tror inte att sländan går att förstora så jättemycket, men i allafall till A4, vill du så kanske jag kan framkalla den åt dig ;o)

Jag var förresten in till glasblåsaren och fotade också i Högbo!

Kramar

2008-06-18 @ 09:50:18
URL: http://mumari.se
Postat av: LOVISA

ha en fin kväll!

2008-06-18 @ 17:57:37
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback