Galen moster

Jag har en ganska galen och konstig släkt. Morbror min, en av dom,  går utan skor så fort snön har försvunnit. Sen går han utan skor till jobbet och allt. Han jobbar på verket i Forsbacka. Min ena moster är bara psykiskt instabil och är allmänt galen. Hon brukar ringa och prata väldigt osammanhängande om struntsaker ingen bryr sig om..förutom hon.
    Idag ringde hon och letade mamma, hennes favoritoffer, men pratade med mig istället. Det var någon som hade ringt till hennes nya telefon och övertalat henne till något (jag hann inte förstå vad) och hon undrade om hon blivit lurad. Sedan bad hon mig kolla upp numret som hade ringt, för tydligen ska det gå att göra det på datorn. Telia hade sagt ett företag men hon hade glömt vad det var för företag och Telia skulle bli sur på henne om hon ringde igen. Jag sa att ingen dator var igång och att hon borde få hem papper eller så om det hon gått med på.
   Undrar vad hon hittar på att ringa om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback