Dagen idag

Daten med Amanda blev framflyttad till morgondagen. Amandas hårblekning tog lite längre tid än väntat. Det kanske var tur det, jag har gjort massor med nyttigt här hemma istället.
Jag och moder borstade Pompe. Dvs, mamma borstade och jag blåhöll honom. Han är en riktigt fin gamling nu.
Har tjaffsat med Sandra eller Zandrea en aning idag. Tänk att jag och hon brevväxlade i trean (tror jag det var). Idag tjaffsade vi om något så löjligt som "blekfisar" som ska sola hemma innan dom går till stranden. Löjligt värre.
Jag har ätit uppvärmda bullar hela dagen och börjar få ont i magen. Illa. Dom blir som nybakta, nästan godare, när man mikrar dom i någon enstaka sekund.
Mer har gjorts men det är bara ännu trökigare att läsa om...

Kommentarer
Postat av: victoria

Tack söta rara! :) Fast jag passar sällan i allt. ;P Tycker för övrigt du kicks ass på att göra smycken! Hjärtat var så fint. ^^^



Brevväxling, det önskar jag att folk ville göra än idag. Jag har aldrig fått brevväxla.

2008-06-05 @ 00:36:02
URL: http://svartvitlila.blogg.se/
Postat av: Zelita

helt ok, ditt erbjudande är inte tidsbegränsat så vänta du tills du hittar något du vill ha & som passar med hur plånboken känner sig då =) Ett annat tips som jag brukar göra är att beställa med en kompis.. så kan man ju dela frakten med kompisen :)



Ha en bra dag idag! :)

2008-06-06 @ 08:58:42
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback