Egoism

Jag blir så trött på egoistiska människor som enbart tänker på sig själva och som inte tål att höra att dom är så. Min fader, bl.a, är sån och idag tröttnade jag. Han tycker att det är jobbigt att handla mat och skällde ut mamma sist när hon påpekade att det behövdes handla. Så mamma har nu gett upp och handlar det som absolut behövs i Forsbacka när hon har tid under arbetstid. Så idag handlade hon två fulla matkassar, som var skittunga och åkte buss hem och gick från Östanå. Efter att ha jobbat häcken av sig en hel dag och lyft tungt, med dåliga axlar, så kan inte det kännas skönt. Då är frågan, vad gjorde pappa under tiden? Jo han låg och sov i soffan. Har han slitit och jävlats tidigare under dagen? Ne, han har legat och sovit. Jag blir så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback