Karlar och böcker

Karlar och när dom är förkyld. Det är som om världen går under och som om dom helt plötsligt är superdöende. Pappa är förkyld nu och han gör inget annat än gnäller och vill att ALLA ska tycka synd om honom. Stackars liten då! Jag tycker det är ganska kul att nysa och snörvla av en anledning. :P Det är extra kul när det är flera nysar i rad. Eller när man är så snorig så man måste plugga igen näsan med papper. Karlar säger jag bara...

Förresten så har jag fått böcker. :D Mamma har köpt två yogaböcker. Som även hon använder. Stjärtegullet köpte två Gardellböcker, Tjuvlyssnat och Jordgubbar och rabarber. Broder har tydligen läst tjuvlyssnat och garvat rejält nu när jag har varit borta. Den snyltaren som snyltläser min bok! :P Jag är glad för mina nya böcker och vill inte stoppa in dom i mitt "bokskåp".
Nu ska jag fortsätta att ägna mig åt min varma oboy och mina ostmackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback