Skit

Var till Angelica och Jimmy igår och lämnade kläder. Fick se henne i hennes balklänning. Hon var så fin!
Jag gjorde middag åt Krille i onsdags. Det gick åt helvete. Ugnen krånglade som vanligt så översta lagret i min moussaka blev bra... men inte det undre. Eftersom att ugnen krånglade så jävligt också så blev kladdkakan bränd. Den brukar bli klar på 35 minuter, den här gången blev den bränd på 20. Lyckat! Jag fick dessutom stressa pga ugnen så när jag sminkade mig så blev det fel och när jag skulle ta bort det så tog jag acetonflaskan istället för sminkborttagningsmedlet. Det sved lite... Jag som hade planerat allt så bra och allt blev skit. Men men..Sitter hemma hos Krille och väntar på att han ska åka och sen komma hem igen. Han är ju lite seg sådär.

Kommentarer
Postat av: Krille

Alltid var skit bra, cåga inte säga nått annat! =P
Bästa födelsedagen!

2008-03-28 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback