Detta har hänt:

Hemma igen efter en vecka med darling. Han har fortfarande en vecka till att ta igen dock. Veckan började med att darling gav mig massor med saker som han köpte i Kina. En nipperask (ask för smycken), ett stort radband från shaolinmunkarna, två halsbandshängen, ett tecken som betyder kärlek och ett äkta mynt som ska ge tur och en (det står helt still i huvudet och jag kommer inte ihåg vad det heter) "rulle", med en jätte fin målning på, att hänga på väggen. Gissa om jag blev glad?
   Vi började på ett nytt pussel och sen så har vi kollat på mycket film. Jag, Krille och Jonatan gick till stan och fikade, åt mjukglass och lite sånt en dag. Idag när jag återvände hem så stannade vi till på stan i viken och åt mjukglass också. Sommaren är här!
   Mamma sitter och suckar och vill dra med mig på promenad med Pompe, så jag får fortsätta sen när hon har släppt mig fri igen. See you soon!

Kommentarer
Postat av: Krille

Men du, vi har faktiskt haft "picknick" också... ;)

2008-05-05 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback