Dom senaste dagarna

Är hos Krille och väntar på att han ska sluta jobbet. Tänkte berätta vad vi gjort hittills nu när jag fortfarande kommer ihåg det.
   I fredags så använde vi pappas presentkort till en restaurang, som han inte vill använda, innan Krille åkte och jobbade. Under tiden han jobbade så gick jag och mamma runt på stan och sen så gick jag hem till Angelica och firade hennes födelsedag. Angelica hade varit så duktig och gjort två tårtor, den jag smakade var skit god. När Krille slutade så kom han också. Vi åkte vidare till max och köpte mat. Så moder och broder hade rätt ändå. FAN! Efter maten så chillade vi, har jag för mig.
   Lördagen tillbringades, efter en tripp till ÖB, mestadels ute på altanen och på kvällen så gick vi en sväng på cruisingen i stan. Det var mycket bilar och någonstans var min syster där i mängden, men jag missade henne. Gud så synd.
   På söndagen åkte vi till Valbo och köpte fågelmat och jag köpte lite annat också, fast jag inte skulle. Vi hälsade på Angelica på jobbet och sen så åt vi glass innan vi åkte hem. Eller, vi letade efter ett spel åt Jonatan också, sen åkte vi hem. Avslutade dagen med massa nya avsnitt från House, My name is Earl och Lost.
   Idag ska vi förhoppningsvis åka till hobbyaffären och köpa pärlor. Jag såg två reakorgar i fönstret igår, gissa om jag ska handla billiga pärlor! Ska kolla upp om dom hade hudfärgade rocaillespärlor också. Efter det så får vi se vad det blir.
   Nu ska jag fortsätta läsa och sen göra mig klar för dagen och kanske äta nått. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback