This day

Jag har bakat kladdkaka idag, på mammas begäran. Har även hjälpt henne (tvingat henne att sitta kvar där hon suttit) med alla hushållssysslor här hemma. Hon måste vila sitt ben och det innebär att jag och Micke får trycka ner henne på en stol och sen skynda oss att göra det som ska göras.
Pompe har varit väldigt kelig och pratsjuk idag, tror det mest beror på hans lilla sår i mungipan. Han rev upp sårskorpan idag och ville ha tröst. Stackars gammelvovve.
Var iväg och handlade med moder och fader också. Det gick fort och vi impulshandlade tre filmer. Jag vill ha mer utrymme för just filmer nu! Därför skriver jag upp ett lackskåp, direkt från Kina, på min önskelista. Är det noterat?
Blev ingen elefant idag heller. Skärpning Sussi! Kändes inte kul att sitta framför datorn och kolla på en beskrivning och tappa massor med pärlor idag. Imorgon ska jag göra klart den. Stackarn har bara ett huvud med två fladdrande öron hittills.
Nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback