Mycket skratt och trevliga varelser


Igår vaktade jag Charlie igen, fikade med bruttan på bilden och skrattade lite åt Krille och Jimmy under senkvällen. Jag och Charlie har blivit BF (Best Friends). Han är inte alls blyg för mig längre och busar på som en liten tok och lägger sig tillrätta på mig och sover länge. Jag har inte mycket att säga till om när det gäller den lillstora herren.
   Amanda kom från västerås och fikade med mig i Gävle. Det var inte därför hon kom, men vi kan låtsas som att det var just därför. Vi satte oss till ro vid ett bord inne på Coffee Lounge och jag åt en varm smörgås med kyckling och bacon. Bland det godaste jag har ätit på länge. Jag skriver bland det godaste för att jag åt en perfekt måltid på Mingel & Bar i fredags med Krille.
Tillbaka till fikan. Jag älskar att sitta och prata med Amanda och jag avskyr att hon bor i Västerås. Det pratas relationer, skvaller och allt mellan himmel och jord. Jag har inte gått till en psykolog någon gång, men jag kan tänka mig att det är så här det känns efteråt då också. Jag känner mig avpratad. Hon är bra härlig och sig själv. Tänk om vi kunde vara spontana och träffas precis närsomhelst istället för att behöva boka tågbiljetter.
   Efter träffen med Amanda satt jag framför datorn hemma hos Krille och lyssnade på trummandet och sjungandet från nedervåningen. Det lät ungefär som om två treåringar gick lös på bandkitet till Guitar Hero. Det var det inte, det var Krille och Jimmy som rockade loss. Jag var t.o.m tvungen att gå ner och kolla vad dom höll på med. När klockan tickade på fylldes deras alkoholmängd i blodet på en del och det lät sämre och sämre. Grymt kul att lyssna på.
    En bra dag fylld av skratt och jag fick ett citat som jag ska spara på också. "Vad är det där f....JAHA...Jag trodde dom satt ihop och att det var en stor konstig fisk." Sagt av Jimmy med massor av alkohol i blodet angående två randiga fiskar som simmade efter varandra.

Kommentarer
Postat av: Sizz

Okej, lite så har jag också tror jag. Mitt objektiv följde med min kamera, jag har en nikon D40 och objektivet är inget något speciellt, jag vill ha makro :P

2008-11-30 @ 21:26:57
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback