Världen i en ram

Jag tror inte att jag skulle klara av ett liv som resande. Min kropp mår fortfarande inte riktigt bra efter färden från Göteborg hela vägen till Gävle. Min åksjuka är en annan anledning. Det blir ganska tråkigt att koncentrera sig på vägen efter ett tag. Jag avundas alla människor som kan läsa, spela, titta på film eller vad nu andra människor gör när dom reser.
   Det jobbigaste med att resa är att man inte kan stanna tvärt och knäppa mängder av kort. Jag har en arbetsskada, jag ser allt i kort. Under hela helgen har jag velat haft min kamera. Är glad att jag slapp släpa på den, men jesus (med amerikanskt uttal) så många bra kort jag skulle ha kunnat tagit. Måste börja se världen som just världen igen och inte som ett kort med fotoram.

Kommentarer
Postat av: Rebecca .

sv: tack! :) Ingenting, det är mitt naturliga hår!

2008-09-09 @ 06:47:12
URL: http://elinrebecca.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

sv: tack :)

2008-09-09 @ 08:21:32
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback