Vill flytta nu

Nu känner jag en mycket stark vilja till att flytta ihop med min goplutt. Inte enbart för att jag skulle få tillbringa mer tid med honom utan för att det skulle underlätta något så enormt. Bara att få slippa packa den jäkla väskan varenda gång jag ska till honom skulle vara guld värt. Att dessutom slippa planera veckovis och precis allt i minsta detalj skulle vara lika mycket värt.
   Det är så grymt irriterande att inte kunna sätta sig ner och skapa när man känner för det och sedan vara för trött för det när man väl kommer hem till pärlorna och kameran. För tro det eller ej, det är inte så kul att släpa kameraväskan fram och tillbaka när man inte vet om det finns tid för att använda den iallafall. Den satans jobbiga packväskan räcker till och blir över.
   Imorgon ska jag försöka ta mängder av nya bilder och jag ska rycka upp mig. Det får inte bli en till latdag framför tv:n. Jag har tröttnat på filmer, spel och tv nu. Imorgon då blir det en fotodag, jag får inte svika mig själv! Jag ska försöka släpa med kameran oftare också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter mysigt att flytta :)



Tack! Mår iaf bättre nu :)

2009-04-16 @ 12:12:26
URL: http://amandahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback