Ett fel


Det är ett fel med denna bild. Okej, den är inte så värst bra alls tycker jag, men det är ett större fel.

Jo det är mitt allmänna problem på somrarna. Kryp. Dom jävlarna kommer med på varenda bild.

Det är så grymt irriterande och så grymt typiskt att ett fjuttigt kryp ska flyga förbi precis när man tar ett kort. Oftast så upptäcker jag spindlar eller kryp när jag kollar på datorn och sen ser jag inget annat än alla kryp på bilderna.
Ännu en anledning till varför man ska ta flera bilder på rad när man fotar. Hade jag tagit en till bild direkt efter här, så hade inte krypet kommit med.

Kommentarer
Postat av: Daniela(:

helt super-grymma bilder du tar! :D men jag känner igen mig lite också i det där men att vara petig när man fotar^^ man vill ju att det ska bli perfekt, så då kan till och med lilla minsta insekt sabba det :P

2009-02-12 @ 13:35:51
URL: http://blurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback