Slem

Bildlänk
Jag hade slem i ena sidan av bihålorna i pannan. Jag var till sjukhuset i Gävle på koll idag och fick veta att det är det som har gjort att jag har fått migrän. Hade det igår också, det var därför det inte blev  något bloggande igår.
    Jag satt och plockade ordning bland mina pärlor (jag väntar på ett helt gäng nya) och satt och plockade isär gamla smycken som jag har fått av folk. Jag satt alltså och lutade mig framåt med huvudet och det var det som gjorde att jag fick ont i huvudet och nacken. Pang, sa det och så kom migränen. Det fanns inte mycket jag kunde göra åt det här heller. Käka alvedon eller ipren och ta det lugnt. Hade det varit värre så hade dom fått borra och drenera med slangar i pannan på mig. En jäkla tur att jag slapp det.
    Nu är det bara hälsocentralen kvar den 23:e då jag ska få förebyggande medicin mot migränen. Jag ska kolla då om dom kan kolla om jag har brist på något i kroppen också. Har jag det då blir det mycket piller att ta i framtiden. P-piller, migränpiller och kanske olika vitaminer. Inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback