Fota på natten


Nikon D60+Nikkor 18-55mm f3.5-5.6
Bilderna har inte så mycket med inlägget i sig att göra, men jag hade ingen bättre heller.
Jag har upptäckt något ganska roligt. Om man vill fota kryp, maskar, paddor och ja.. allt sådant, så ska man ta med kamera och blixt ut om nätterna. Helst en ficklampa så att du själv ser något också. Detta har jag kommit fram till efter att ha hoppat runt som en dåre på vägen under dem nattliga promenaderna med vovven min. Inget djur är rädd heller utan posar så fint så, inte för att jag har orkat ta med kameran och faktiskt fotat tre på natten, men ändå.
Det kryllar iallafall av dem, ett litet fototips sådär..

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jo jag blir lite yr :P men ska försöka rensa undan lite snart.

2009-05-09 @ 12:28:05
URL: http://amandahoffman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken kändis vill du llukta som? <3

Postat av: mimmi

Hm .det lät som något för en foto galen tok som jag:)

Jag har stått många nätter och försökt ta kort på allt som mitt öga kunde hitta .. och det var inte så mycket förstås:)

så tack för det tips

Det var fina klara kort du hade lagt upp i alla fall

ha det så gott

kram

2009-05-09 @ 20:26:37
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback