Min (och lite Krilles) helg


(Niklas, vän till Krilles broder, har fotat med min kamera)
Jag har fortfarande ont i kroppen efter helgens påhitt. Det var inte bra att varken ligga konstigt med nacken i soffan på torsdagkväll eller sitta med huvudet på sne i bilen påvägen hem från festen i lördags.
Vi hann göra rätt så mycket saker från torsdag eftermiddag fram till ett idag.
Såg tre olika kasar, hämtade Jonatan (Krilles broder) i Uppsala, fixade inför festen på lördag, fixade ännu mer inför festen, festade i sex eller sju timmar på lördagkväll, åt glass, sov nästan hela dagarna, kollade en del på tv och jag hann spöa Krille på Carcasonne två gånger.
Bandet som spelade på 50-årsfesten tog kontakt med mig mot slutet av kvällen och undrade om jag kan fota åt dem i framtiden. Visst sjutton kan jag det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback