Bredd


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
När jag gjorde iordning den här bilden för att kunna lägga upp den på bloggen så började jag fundera på vad som avgör hur stor bilderna ska vara och varför jag nästan jämt använder den vita stämpeln istället för den svarta.
Jag tror att jag gör de stående bilderna med bredden 400 pixlar oftast för att då ser man garanterat hela bilderna, vilket jag tycker att man bör. Men nu undrar jag vad mina läsare tycker, vill ni ha större bilder eller är det bra så som det är nu? Bilden ovan har storlek 500 pixlar på bredden.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag brukar ta 500 pixlar, det funkar bra tycker jag och man ser bra :)

2009-05-14 @ 20:34:48
URL: http://amandahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback