Sucks...


Efter en underbar start på dagen med en fika på stan med den bästa av dem alla, Christine, så satte jag mig ner och började smida planer för mina smycken. Det gick inte så väldans bra, så nu ser jag ut som på bilden ovan, men jag ser (förhoppningsvis) ett år äldre ut och med kortare hår.
Det suger att få miljontals bra idéer och att då upptäcka att man bara har hälften av grejerna för att kunna genomföra skiten. Jag tycker att jag har så jäkla mycket pärlor och material, men när det väl ska skapas så har jag inte alls något som passar. Det suger! Så nu vet ni det...

Kommentarer
Postat av: mimmi

typisk .. att det nästan alltid skall bli så när man får bra ideer . och blir glad och vill hem för att göra dom ..och så som du skriver..upptäcka att det fattas saker så man inte kan fullfölja dom.

vilken stor bagge du hittade ser jag på det förre inlägget:)

ha en mysig kväll ..även om det inte gick som du ville:)

kram

2009-09-09 @ 20:49:45
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback