Jag lever!!


(Jag som död geisha på halloween.)

Jag har bara glömt bort bloggvärlden ett tag. Orken och viljan har försvunnit, men jag kanske vill göra en comeback i framtiden så därför tänkte jag ge er en snabb uppdatering. Såhär har mitt liv sett ut de senaste månaderna och det här har hänt:

Jag har blivit jättekorthårig. Syns lite på den enda bild jag har tillgång till just nu. Kortare och t.o.m rakat i nacken. Kommer inte ihåg om jag skrev något om det förut, men jag var brunett i somras och nu är jag blondin igen. MYCKET spännande!
Jag är arbetslös igen efter en sommar i Furuvik. Både jag och min plånbok börjar lida nu.
Det har blivit vinter och då menar jag en riktig vinter. Jäklar i mig så mycket snö det har hunnit komma sedan jag uppdaterade sist.
Jag har fyllt 22 år och som vanligt så sprang födelsedagen förbi utan att den förändrade mitt liv något alls.
Broder har flyttat till en egen lägenhet och får numera oftast supporta via telefon när det är tekniska problem.
Jag har varit på miljarder loppisar och kan nu fylla ett palats med fina prylar.
Jag har blivit en iPhoneägare och en trogen sådan. Laddar den minst två gånger om dagen för jag kör slut på den.
Fick en SATCseriebox som födelsedagspresent och har snart kollat igenom hela den.
Jag har fotat två gånger sedan den senaste uppdateringen. Väldig kasst av mig!
Halloween firades med förfest hos Angelica och sedan utgång där vi nästintill var ensamma i utklädnader. På förfesten hade vi den turen att våra vänner Marie och Anna kom och sminkade oss. Tjejerna jobbar i en maskeradbutik (Kalas & CO) där dem sminkade kunder hela halloweenveckorna och sen så tog dem sig an oss också. Vi var lätt snyggast i stan!
Jag och Krille har umgåtts som aldrig förr och har gjort massor med spännande vardagsgrejer, bl.a. så var vi till spelmässan Gamex i STHLM och hade det kul.
Jag och Angelica har umgåtts minst lika mycket och har gjort minst lika mycket spännande vardagsgrejer.

Det var väldans svårt att komma på alla stora händelser och förändringar som har hänt. Därför ger jag upp. Jag lever iallafall! Syns kanske snart igen och då med spännande bilder!

Kommentarer
Postat av: Marie Sjöström

Hej Sussi,



Trevlig blogg!



Jag undrar om ni skulle vara intresserad av a publicera en lank till varan klients hemsida? Denna artikel har en diskret lank till Expedias hemsida, som vi samarbetar med.



Hor av er till mig om ni vill jag skickar en artikel.



MVH



Marie

2010-12-06 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback