Kiss!


Jag igårkväll, tagen av mamma med hennes nya mobil.

Angelica och moder var mitt sällskap igår. Moder skulle strypa mig om jag la upp en bild på henne.

Igår var det underbart!! Jag listar Kiss uppe i topp tre av framträdanden jag sett och är supernöjd idag. Trots känslan i kroppen av att ha supit i 30 år, fast jag bara var i Sthlm en dag, så är det jävligt bra.
Mustasch och Europe var förband och gjorde det bra. Europe hyllade Dio med att spela Heaven and Hell, väldigt bra! Det var smällar, konfetti, fyrverkerier, linbanor, hissar, ljussättning, ett sjuhelvetes spelande och imponerande sång, det var helt enkelt underbart! Ni borde alla var avundsjuka som inte var där!
Idag är jag halvt död och det känns som om jag är bakis efter flera års supande och jag kan påpeka att jag inte drack en droppe alkohol igår. Det är så det ska vara! :)

Kommentarer
Postat av: pelle

Fan vad mäktigt! :D

2010-06-14 @ 20:33:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback