Yes yes

Nu är jag näästan klar. Orkade bara inte dammsuga idag, men annars så är allt i ordning igen på mitt rum. Det konstiga är att trots alla nya saker jag köpt och fått på sista tiden så ser mitt rum nästan större ut. Är jag verkligen så duktig på att inreda? Svar: Jaha, självklart!
   Förövrigt så håller jag på att bli tokig på alla som ska gå ner i vikt just nu. För det första så ska alla göra det. Varenda jävel klagar på sitt "fett" och ska börja banta. För det andra så gör alla det på fel sätt. Hittills är det bara mamma och broder som går ner i vikt på rätt sätt. Jag har hört alla möjliga metoder och allihop är lika mycket skitsnack. Ex: sluta äta kolhydrater HELT. Öööm hört talas om kostcirkeln? Minska magsäcken, genom att sluta äta i några dagar. Under svält så lagrar kroppen de fett som finns i kroppen redan och det hjälper inte ett skit. Dessutom, låter det hälsosamt att inte äta? Jag blir trött. Vad sägs som att röra på sitt arsle och träna den del av kroppen du "behöver" träna och istället för att sluta äta något eller helt så kan folk sluta dricka alkohol t.ex. Hur kan det vara så jävla svårt att bara sluta äta skit, äta varierat och röra på sig?
   Jaja det är säkert skit lätt för mig att säga som vill gå upp i vikt. (Vilket inte är så lätt) Men vafan kan folk börja tänka logiskt istället för att lyssna på andra idioter som kommer att ha nedbrytna kroppar inom en snar framtid, för att dom inte lyssnar på sin kropp. Jag menar känner du dig hungrig så är det nog för att du är hungrig och behöver nått att äta. Får du massa symptom som du inte haft förut, så kan det bero på någon sorts form av brist i din kropp. Och tro mig, kroppen mår inte bra av att inte få i sig allt, inklusive socker, fett och kolhydrater!
   Nu har jag tröttnat och jag hoppas ni allihop kommer må dåligt av era dumma påhitt! Jag citerar en av de dumma "En bil är en lyxvara". Tänk på det och gå till jobbet nästa gång. Sist men inte minst så ska jag förklara mina "" i den här texten. En hel hög av dessa bantande personer behöver inte alls göra det egentligen, dock så kan det ju vara bra att röra på sig och sluta vara allt för onyttig ändå.

Nu har jag fått ur mig min ilska och för att jävlas så ska alla idioter få kolla på min fina bild.image2

Kommentarer
Postat av: Anonym

Personen, som ständigt äter godis, glass och diverse söt saker talar om en hälsa. En smal person förstör sin kropp precis lika mycket genom att äta dåliga saker.

2007-08-29 @ 18:48:17
Postat av: Lavica

Men jag försöker inte göra något åt min kropp heller, som de människor jag skrev om.

2007-08-29 @ 19:22:17
Postat av: Anonym

Du sa att du ville gå upp i vikt, är inte det ett sätt att göra någonting åt sin kropp?

2007-08-29 @ 21:40:47
Postat av: Lavica

Okej, ursäkta för mitt slarviga uttal. Jag kämpar
inte och försöker inte göra något åt min kropp. Jag vill bara på upp i vikt. Nöjd?

2007-08-30 @ 01:13:58
Postat av: Anonym

Så att försöka att gå upp i vikt är inte att försöka göra någonting med sin kropp? Förändringar oavsett vad det är innebär väl att man gör någonting åt något?

2007-08-30 @ 15:59:36
Postat av: Lavica

Vem du nu än är så verkar du ha tagit åt dig av det jag skrev och du tolkar det jag skriver helt fel. Jag försöker INTE att gå upp i vikt. Lär dig förstå vad du läser.

2007-08-30 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback