Typ en rapport

Torsdag: Städade och skrubbade hela Basses lägenhet. Precis som att jag inte skulle klara det? Tsss självklart så klarade jag det! Det värsta var nog snuset, i snuskväg. Det värsta rent allmänt var spisen, så som jag kämpade! Jag var iaf nöjd med resultatet, jag menar spisen blev ju vit. Jag har varit med om värre saker dessutom, vilket är lite sjukt kanske... :P

Fredag, etapp 1: "Roadtrip"!! Men det var egentligen ingen roadtrip....lyssnade inte på Sweet home alabama ju.. :( Men vi åkte bil iaf. Inte lite heller. Och för vadå? Två möss! Åka till Sthlm för att köpa möss, jadu jag säger då det. Vi kom dit runt 18.00 och hann in på Webhallen, sen så for vi hemåt igen. Vissa har ju då påstått att dom åker till sthlm så ofta, men jag börjar tvivla. Jag tror vi alla upplevde deja vu under färden, såg samma vägar och hus minst två gånger. Vi fick besöka Kista iaf. Jag fick dock inte mina kattöron, för att herrarna skulle ha sina möss. Dålig stil! Mc'Donalds suger PUNG! PUNG!
Mongobarnet måste visas, så här kommer en bild
image79

Etapp 2: När vi var tillbaka i Gävle så hämtades det sprit, dracks lite sprit och bilåkandet fortsatte. Bilfärden var väl lite kall och krånglig, men vi tog oss iaf tillslut till John. Vi skulle fira hans lillebrors födelsedag. Marcus och John battlade lite på Guitar hero. Jag tycker att Marcus har bevisat många gånger att han är störd nu. Vi hamnade på Wasteland till slut. Prasse och Basse sjöng karaoki och skrek halsarna av sig, men vi runt bordet hörde inte så värst mycket ändå. Men det var ju bra kämpat! Det dracks cola med både whiskey och rom och det var ju trevligt. Lite smått äckligt sådär...men trevligt. Vissa tycker om att spendera pengar också och vad passar inte bättre än blackjack? Grabbar säger jag bara och skakar på huvudet. Vid stägningsdags så delade vi upp oss och åkte hem.

Lördag: Vissa mår skit bra och vissa mår skit dåligt. Jag tillhör den första gruppen. :D Prasse tillhör den sista. Varför dricker man alkohol om man mår dåligt dagen efter? :P Under väntan på skjuts hem från Gävle så träffade vi på en gammal bekant... det var ju...trevligt. Mycket trevligt. På väg hem får fader för sig att vi ska köpa en mikro. Så han åker till Rusta och köper en... En mikro är ju vad man brukar impulsköpa? Ne inte direkt, men okej, det är ju Inge Norling ändå. :P Dagen fortsatte med tre Austin Powers filmer och massa gotta att äta.
Härmed avslutar Sasse sin rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback