Glass, broder och moder

Broder åkte med pappa och hämtade sin nya jacka som han helt själv, utan tjat, beställde. Han passade då även på att vara snäll och gullig mot mig och köpte Ben & Jerry´s glass åt mig. :D Jag fick äntligen min efterlängtade glass. Jag har alltid velat smaka den populära amerikanska glassen och speciellt efter att Amanda talade om att det fanns att köpa här i Sverige. Tyvär var Cookie dough slut så jag fick Chocolate fudge brownie istället. Det räckte med en ynka tiondel för att jag skulle ställa ifrån mig glassen och vara nöjd. Det var SÅÅ gott och SÅÅ mättande.
   Hela två ggr idag har broder spelat RE4 och jag är helnöjd. Jag vill fortsätta nu bara, han tröttnade precis när vi hade friat Ashley och hon hade öppnat dörren åt Leon. Det är ju nu allt kommer hända tror jag. Jag är så jäkla nyfiken nu! Jag hatar verkligen Garrrador, jag får sån jävla panik. Men han är cool dock.  Hur sexig var inte Ada då? Loving Capcom är allt jag har att säga.
   Min älskade moder beställde allt jag hade stoppat i kundvagnen inne på Panduro idag. Jag blev så glad! :D Det är en tidig födelsedagspresent, som jag älskar! Trots att det var rea på allt jag hade stoppat i vagnen så kostade allt totalt nästan 700 jävla kronor. Allt är värt cirka 2k kr, så ett helt tokigt köp var det inte. Fan vad jag ska göra smycken sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback