Skön dag

Började dagen med en lugnande dusch och efter det en lugn promenad med Pompe och kameran, sen så satte jag mig lite avslappnat i en trädgårdsstol och läste Gardell i höstsolen. Pompe var lite orolig när moder gick iväg först, men han lugnade ner sig. Efter ett tag sträckte han ut sig och kollade på mig med ett öga lite då och då, tills han snarkade och sov sött. Det kan inte bli skönare än så. Jag har varit fullt upptagen hela dagen men ändå känns det som om jag inte har gjort något. Jag tror det är ett tecken på att dagen har varit skön.
För det har den, den har varit skön! (Förutom när broder har tjatat om Halo 3)

Vilken härlig dag Lalalala lalalalalalala (med Jill Johsons version och röst)
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback