Nocturnal Rites

Ända sen jag såg Nocturnal Rites när dem var här i lilla viken och spelade för något år sedan så har jag varit frälst. Nu skulle jag göra nästan allt för att få se dem igen. Jag skulle uppskatta det mer nu än vad jag gjorde då. Låten som fick mig att fastna var Against the world.



Men min favorit låt är Egyptica. Älskar det egyptiska och jag avgudar uppbyggnaderna hela låten igenom. Kan inte sluta lyssna på den. Jag vill se den live!
Här är ett klipp, tyvärr ingen video, men det är låten iaf.


Kommentarer
Postat av: Fia

Nemen, inte nog med att du är duktig på att pärla, du har ganska bra musiksmak också ;D

Jag gillar dig skarpt, tittar nog in här fler gånger ! ;>

2009-03-17 @ 18:56:39
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback