Tv...min bästa vän

Oh no... I did something wrong today. I shoped... Två linnen, en topp, två trosor, två leggings (två nyanser av lila) och tre halsband.  Alltihop för 188,50 kr. Det du! Jag borde tävla i shopping.
Satte igång och baka direkt när jag kom hem. Det blev muffins och kladdkaka. Jag fick äntligen min smet!
Krille kom strax före fyra, åt muffins och sen drog vi till Hedåsbadet och det var ganska skönt i vattnet. Stor skillnad på hav och sjö. Det blev kladdkaka och mer muffins när vi kom hem. Sen lämnade han mig...själv..
Nu är tvn min bästa vän...

Kommentarer
Postat av: Krill

I had no choice!

2008-07-10 @ 20:56:54
Postat av: Christine

ovanligt att du shopparoch äter kladdkaka du:P

2008-07-10 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback