Finklänning och tankar

image153
En liten tjuvtitt på klänningen som inte såg lika fin ut på bild...men fin är den!
Så imorgon åker finklänningen på och Krille ska få en bra födelsedag, har jag planerat iaf. Sen så bär det iväg till Gävle igen. Kommer vara hemma på fredag, för på lördag ska det firas med släkt och då får inte jag vara med. :P Det skulle vara bra om jag vann ännu mer när jag är borta....hint hint...
Jag har tänkt till lite extra idag och det låter lockande att starta eget. Det är en enorm utmaning, men det är det som är charmen med det hela, om jag klarar det.

Kommentarer
Postat av: Krille

Klart du FÅR vara med, självklart, men jag tänkte bespara dig det... det skulle nog bli jobbigt för dig ;P

2008-03-26 @ 03:09:04
Postat av: Chrisse

Skitsnygg klänning, kommer bli finemang det där :)
Kommit på vad du vill öppna för något?

2008-03-26 @ 03:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback