Erik Mabius


Bild 1 lånad härifrån, bild 2 lånad härifrån, bild 3 lånad härifrån.
Jag har kollat på Ugly Betty några fåtal gånger, när jag har fått göra det eller när jag har råkat se att det visas och jag har funderat på vart fasiken jag har sett "Daniel" någonstans förut.
   I förrgår, tror jag att det var, så fick jag mitt svar, Resident Evil 2 gick på tv och det visades minnen från första filmens handling. Där var han ju, Erik Mabius, som var med och fightades mot levande döda. Ganska konstigt att se RE 2 och se när "Matt Addison" kommer tillbaka som ett monster och att då tänka sig kvinnotjusaren "Daniel" se ut sådär.
   Efter det så kunde jag inte riktigt koncentrera mig på handlingen längre. Jag letade bara kända ansikten. Tur att jag har sett den filmen många gånger förr.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja det är inte lätt när man har fått något i hjärnan .. då blir det väldigt svårt att släppa det:)

ha en bra dag kram

2009-04-27 @ 11:25:30
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback