621


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6
6 bilder, 2 fjärilar, 1 trött Sussi. Jag, Krille och Peter var och kollade på Änglar och demoner på bio tidigare idag, den sög praktiskt taget. Det var inte alls bra att läsa boken bara någon vecka innan man såg filmen. Det var alldeles för mycket som hade ändrats i filmatiseringen.
Men men, nog om filmen, på vilket sätt föredrog ni fjärilarna? Jag föredrar nr 2 gällande den blå (notera att det rimmade!) och jag föredrar den sista bilden när det gäller citronfjärilen.

PS. Jag köpte en extra stor cola åt Krille till filmen och så dricker han en tredjedel av den innan han råkar tappa den på golvet... Vad ska man säga? DS.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymma bilder!

Gillar den första bilden på den gröna fjärilen, ser ut som att den har vingar av löv :)

2009-06-05 @ 19:59:01
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback